Oho för natten som skriker ja! när morgondagen skriker nej!



Älskar: Efterfester
Varför: Jag lyckas alltid hitta ny musik på dessa. När jag och Virre hängde i Sälen i fredags spelades en asskön låt och vi bara; tjooho, vad heter denna och blabla.
Låten var vid namn,:
Take You Higher med Goodwill & Hook N sling.
Detta är ju inte riktigt en genre som brukar fastna hos mig.
Men tror att mina good-feeling känslor för denna låt kan bero på sångarens helt underbart hesa röst.

Detta är en låt som får mig att bara vilja sitta i en fotölj i solskenet med en vän utanför mitt rum i C. Lite lagom trötta efter en kväll med studentfirande. Solen värmer jätteskönt.  Och ur mina älskade högtalare kommer denna låt.
Guldliv.

(plus att jag gissar att denna kommer höras ganska frekvent i vår/sommar.)

Gå in och kolla på videon, den är cozy. Man vill liksom helst befinna sig i den. Eller ja, helst vill jag var tjejen. (hon är snygg och han är så snygg att jag döööör)





Kommentarer
Postat av: Sunniva

åååh, massor av kärlek till låten!!

2012-04-09 @ 19:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0