it's the house telling you to close your eyes


när jag hängde på coola island så upptäckte jag ett grymt band!

DUDUUDUDUUUUUUM!!!

Of Monsters and Men.



"Little Talks" var den första låten jag hörde. Den är svängig och bra, men jag trodde inte alls de skrev "mörkare" musik också (eh mörkare? fel ordval?).
Jag lyssnade lite till, och efter "Dirty Paws" så visste jag att detta band från en kall ö skulle följa mig genom mitt lilla liv.
Och nu är dom som en BH. Dom passar perfekt och följer mig överallt.
Helt frälst.




Så nu tackar jag MADOU och TACK till din kompis som hånglat med någon i bandet (Annars hade vi aldrig börjat prata om detta band)

Nu har de dessumtom släppt sin skiva "My head is an Animal" på spotify, så nu behöver ni inte ens ha dåligt samvete för den olagliga nedladdning ni lade tanken på.

En av mina favoritlåtar http://open.spotify.com/track/5g7rJvWYVrloJZwKiShqlS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0