now you're just somebody that I used to know



ja men den har väl alla hört? Trodde aldrig det var en sång som skulle spelas i Sverige!
När de spelar den på radion tänker jag på Island, eftersom att det var där jag befann mig när jag hörde den första gången.
Saknar Island.



På wången är  det liksom alldeles för fullt upp. Dagarna går så fort att jag inte hinner vara inne på facebook?  Då har man fullt upp, och jag anser inte mig själv som en av de facebook-beroende.
Måste ta hand om mina tre hästar jag har just nu,
gå till skolan,
gå till maten,
gå ner till kallstallet,
gå till de andra två stallen,
umgås med mina vänner,
tvätta,
städa,
fixa projektarbete,
rida hästar,
plugga till typ 7 prov,
ta tag i mitt liv,
ha ridprov på måndag (som förövrigt framkallar lite dödslängtan hos mig)

men älskling, vi ska ju faktikst alla en gång dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0